Saturday, May 7, 2011

Ode To Dominion By Kit (In 5 Languages)

Ode to Dominion Ladies after trial 05/05/2011

Dominion Ladies these words are for you
If it weren’t for you guidance my balls would be blue

Your chats are intense and full delight
My only wish is to be on the ground under all your might

Would you like me under your deadly spikes or beautiful bare feet?
Regardless of how you command me, it will be the most indulgent of treats

I beg – no I plead, to Dominion today
Please listen to the humble words I say

To those of you who don’t know yet
I beg for time and understanding, im pleased we have met

For me a Mistress deserves the best the world can hope to give
Dominion is the place where i’d like to live

I will say thank you as I’ve said what I wanted to say
I’d like to thank all Ladies at Dominion for constantly making my day

Kit Suprise


Danish version
Dominion Ladies disse ord er for dig
Hvis det ikke var for dig vejledning mine nosser ville være blå

Dine chats er intense og fulde glæde
Mit eneste ønske er at være på jorden under hele jeres magt

Vil du have mig under dit dødelige pigge eller smukke nøgne fødder?
Uanset hvordan du kommandoen mig, vil det være den mest overbærende af godbidder

Jeg beder - nej jeg påberåbe sig, at Dominion dag
Lyt til den ydmyge ord, jeg siger

Til dem af jer der ikke kender endnu
Jeg beder for tid og forståelse, im glad for vi har mødt

For mig en elskerinde fortjener det bedste verden kan håbe på at give
Dominion er det sted, hvor jeg gerne vil leve

Jeg vil sige tak, som jeg har sagt, hvad jeg ville sige
Jeg vil gerne takke alle damer i Dominion for konstant at gøre min dag

Kit overraskelse


French Version

Dominion Mesdames ces mots sont pour vous
Si ce n'était pas pour vous guider mes couilles serait bleu

Vos chats font le bonheur intense et pleine
Mon seul souhait est d'être sur le terrain en vertu de toutes vos forces

Souhaitez-vous comme moi sous votre pointes mortelles ou beaux pieds nus?
Indépendamment de la façon dont vous me commande, il sera le plus indulgent des friandises

Je vous en prie - non, je plaide, à la Direction nationale d'aujourd'hui
S'il vous plaît écoutez les paroles humbles je dis

Pour ceux d'entre vous qui ne connaissent pas encore
Je prie pour le temps et la compréhension, im heureux que nous ayons rencontré

Pour moi une maîtresse mérite le meilleur du monde peut espérer de donner
Dominion est l'endroit où je voudrais vivre

Je vais vous dire merci comme je l'ai dit ce que je voulais dire
Je tiens à remercier toutes les dames au Dominion de procéder constamment à ma journée

Kit Surprise

German Version

Dominion Damen sind diese Worte für Sie
Wenn es nicht für dich Anleitung meine Bälle wäre blau

Ihre Chats sind intensiv und voller Freude
Mein einziger Wunsch ist es, auf dem Boden unter aller Macht

Möchten Sie mich unter deiner tödlichen Stacheln oder schöne nackte Füße?
Unabhängig davon, wie Sie mir Befehl, wird es den verwöhntesten Leckereien

Ich bitte - nein, ich flehen, zu Dominion heute
Bitte hören Sie die demütige Worte sage ich

Für diejenigen von euch, die noch nicht wissen
Ich bitte um Verständnis und Zeit, im erfreut die wir getroffen haben

Für mich eine Herrin verdient den besten der Welt Hoffnung zu geben
Dominion ist der Ort, wo Ich mag leben würde

Ich werde sagen, ich danke Ihnen, wie ich sagte, was ich sagen wollte habe
Ich möchte mich bei allen Damen bei Dominion für stets dafür, mein Tag danken

Kit Surprise

Dutch version

Dominion Dames deze woorden zijn voor u
Als het niet voor jou begeleiding mijn ballen zou blauw

Je chats zijn intens en vol vreugde
Mijn enige wens is om op de grond onder al uw macht

Wil je mij onder je dodelijke spikes of mooie blote voeten?
Ongeacht hoe u commando mij, zal het de meest toegeeflijk van traktaties

Ik smeek - nee, ik smeek, om Dominion vandaag
Luister naar de nederige woorden zeg ik

Voor degenen onder u die nog niet weten
Ik smeek voor tijd en begrip, im blij dat we hebben ontmoet

Voor mij een Meesteres verdient de beste van de wereld kan hopen te geven
Heerschappij is de plaats waar ik zou willen wonen

Ik zal zeggen dank u, zoals ik heb gezegd wat ik wilde zeggen
Ik wil graag alle dames op Dominion bedanken voor constant voor mijn dag

Kit Surprise

Italian version

Dominion donna queste parole sono per voi
Se non fosse per te la mia guida palle sarebbe blu

Le chat sono gioia intensa e piena
Il mio unico desiderio è di essere sulla terra sotto tutta la vostra forza

Vuole che sotto la tua punte mortali o belle piedi nudi?
Indipendentemente da come tu mi comandi, sarà il più indulgente di tratta

La prego - non mi dichiaro, a Dominion oggi
Si prega di ascoltare le parole umili dico

Per quelli di voi che non conoscono ancora
Vi chiedo per il tempo e la comprensione, im contento che abbiamo incontrato

Per me una Mistress merita di meglio il mondo può sperare di dare
Dominion è il luogo dove mi piacerebbe vivere

Voglio ringraziare, come ho già detto quello che volevo dire
Vorrei ringraziare tutte le donne a dominio per sempre per i miei giorni

Kit Sorpresa

0 comments:

Post a Comment